U nastavku ćete pronaći popis pitanja i odgovore na najčešće postavljana pitanja naših kupaca. Ukoliko ne pronađete odgovor na svoje pitanje, pišite nam na kontakt@kokostay.com
Ne, trenutno nemamo tu opciju, ali radimo na tome, pa ostanite s nama!
Da, svi naši brodovi opremljeni su potrebnom sigurnosnom opremom, uključujući prsluke za spašavanje, kutije prve pomoći i aparate za gašenje požara.
Ne, kućni ljubimci nisu dopušteni na brodu.
Nudimo karte i vodiče za najljepše jedriličarske rute u Hrvatskoj, uključujući krstarenja oko dalmatinskih otoka poput Brača, Šolte i Drvenika.
Da, naši brodovi opremljeni su modernim navigacijskim sustavima, uključujući GPS, dubinomjer i fish finder.
Naši brodovi imaju otvorenu palubu, stoga nisu prikladni za noćenje.
Promoviramo plovila i komuniciramo s turistima, au odabranim područjima Splita, Trogira, Rogoźnice također čistimo plovila.
Uvijek se obračunavamo po modelu PROVIZIJE ZA REZULTAT.
Provizija varira ovisno o odabranom modelu suradnje i ostalim individualno dogovorenim detaljima suradnje. Ukoliko ste zainteresirani, kontaktirajte nas kako bismo dogovorili detaljnu ponudu.
Ovisno o modelu suradnje, ugovor se može sklopiti na određeno ili neodređeno vrijeme. Svi detalji se dogovaraju pojedinačno.
Da, prilikom utvrđivanja uvjeta suradnje zajednički određujemo kada i koliko vremena se izdvaja za osobni boravak vlasnika brod bez dodatnih naknada.
Da, kao vlasnik dobit ćete pristup web stranici na kojoj ćete pronaći sve informacije o rezervaciji svoje brod. Dodatno, na zahtjev, jednom mjesečno možete dobiti detaljno izvješće.
Da, kao KokoStay, surađujemo s pouzdanim profesionalcima tako da vam možemo ponuditi podršku ako želite ulagati.
Ukoliko ste zainteresirani, pišite nam na kontakt@kokostay.com.