Često postavljana pitanja o brodovima - KokoStay

Reset Password

Često postavljana pitanja o brodovima

U nastavku ćete pronaći popis pitanja i odgovore na najčešće postavljana pitanja naših kupaca. Ukoliko ne pronađete odgovor na svoje pitanje, pišite nam na kontakt@kokostay.com

Za turiste

    • Ne, trenutno nemamo tu opciju, ali radimo na tome, pa ostanite s nama!

    • Da, nudimo mogućnost najma broda s iskusnim kapetanom. Ovo je idealno rješenje za one koji nemaju dozvolu ili se žele opustiti i uživati u krstarenju bez potrebe za upravljanjem brodom.
    • Brod se predaje s punim spremnikom goriva i treba biti vraćen s punim spremnikom. Trošak goriva obično je dodatni i nije uključen u cijenu najma.
    • Da, nudimo mogućnost najma brodova na različita razdoblja, uključujući jedan dan, vikend, tjedan ili duže. Molimo vas da rezervirate unaprijed kako biste osigurali da je brod dostupan na vaš odabrani datum.
    • Potrebni su vam važeća brodska dozvola, identifikacijski dokument (npr. putovnica) i kreditna kartica za depozit.
    • Da, svi naši brodovi opremljeni su potrebnom sigurnosnom opremom, uključujući prsluke za spašavanje, kutije prve pomoći i aparate za gašenje požara.

    • Ne, kućni ljubimci nisu dopušteni na brodu.

    • Rezervaciju možete izvršiti online ili telefonom. Za potvrdu rezervacije zahtijevamo uplatu depozita. Ostatak iznosa plaća se prije početka najma.
      • Da, možete otkazati rezervaciju, ali uvjeti otkazivanja mogu varirati ovisno o vremenu otkazivanja. Detaljne informacije nalaze se u našoj politici otkazivanja.
    •  
    • Nudimo karte i vodiče za najljepše jedriličarske rute u Hrvatskoj, uključujući krstarenja oko dalmatinskih otoka poput Brača, Šolte i Drvenika.

    • Da, ali zapamtite da je za ribolov u Hrvatskoj potrebna ribolovna dozvola. Možemo vam pomoći u njenom dobivanju.
    • Da, naši brodovi opremljeni su modernim navigacijskim sustavima, uključujući GPS, dubinomjer i fish finder.

    • Sigurnost nam je prioritet. U slučaju lošeg vremena, možemo promijeniti termin najma ili vratiti uplaćeni iznos, ovisno o situaciji.
    • Da, svi naši brodovi su osigurani. Detalji o pokriću osiguranja nalaze se u ugovoru o najmu.
    • Naši brodovi imaju otvorenu palubu, stoga nisu prikladni za noćenje.

Za vlasnike Brod

Promoviramo plovila i komuniciramo s turistima, au odabranim područjima Splita, Trogira, Rogoźnice također čistimo plovila.

Uvijek se obračunavamo po modelu PROVIZIJE ZA REZULTAT.

Provizija varira ovisno o odabranom modelu suradnje i ostalim individualno dogovorenim detaljima suradnje. Ukoliko ste zainteresirani, kontaktirajte nas kako bismo dogovorili detaljnu ponudu.

Ovisno o modelu suradnje, ugovor se može sklopiti na određeno ili neodređeno vrijeme. Svi detalji se dogovaraju pojedinačno.

Da, prilikom utvrđivanja uvjeta suradnje zajednički određujemo kada i koliko vremena se izdvaja za osobni boravak vlasnika brod bez dodatnih naknada.

Da, kao vlasnik dobit ćete pristup web stranici na kojoj ćete pronaći sve informacije o rezervaciji svoje brod. Dodatno, na zahtjev, jednom mjesečno možete dobiti detaljno izvješće.

Da, kao KokoStay, surađujemo s pouzdanim profesionalcima  tako da vam možemo ponuditi podršku ako želite ulagati.

Ukoliko ste zainteresirani, pišite nam na kontakt@kokostay.com.

Izvrsna usluga. Stručna podrška. Jedinstvena mjesta.